NOVI WEB: Dubrovnik Boat Trips
Početkom ožujka uspješno smo isporučili novu web stranicu za dubrovačku turističku boat rentals agenciju Dubrovnik Boat Trips. Web stranica je modernog dizajna, u potpunosti responzivna što je bilo posebno bitno s obzirom da veliki broj potencijalnih klijenata agencije (turista) koristi isključivo mobitel za traženje lokalnih turističkih usluga. Posebna pažnja poklonjena je postavljanju call-to-activom gumbovima i jednostavnim formularima za kontakt kako bi se povećala razina interakcije, a implementirali smo i LIVE CHAT aplikaciju koja će posjetiteljima web stranice omogućiti da u
Evo zašto svaki restoran zaslužuje web stranicu
Restoran koji nema web stranicu u 2020. godini - kao da ne postoji! Zašto? Vrlo jednostavno
Lansiran novi web
Nakon dugo razmatranja, kreativnog rada i opsesije oko fonta i nijansi crne boje - napokon je došlo vrijeme da otkrijemo novu web stranicu koja je ovaj put puno više od pukog redizajna i predstavlja najveći komunikacijski i prezentacijski iskorak u našoj kratkoj, ali uzbudljivoj povijesti. Iako su nas mnogi dosad prepoznavali isključivo kroz naš projekt VIDI Dubrovnik turističkog i destinacijskog vodiča (kojeg nastavljamo razvijati i unaprijeđivati), putem novog weba htjeli smo adekvatno iskumunicirati činjenicu da je VIDI MEDIA one-stop-shop
VODIČ KROZ DRUŠTVENE MREŽE ZA UGOSTITELJE ZA 2020. GODINU
Društvene mreže iz temelja su promijenile način kako komuniciramo i konzumiramo digitalni sadržaj. Niti jedna gospodarska grana, uključujući i ugostiteljsku, nije uspjela izbjeći tektonske promjene koje su došle s Facebookom, Instagramom, Twitterom, Snapchatom i drugim društvenim mrežama koje su danas neizostavni dio našeg online komunikacijskog vokabulara. Danas je zaista teško pronaći restoran, pizzeriju ili bilo koji drugi ugostiteljski biznis koji nema vlastitu Facebook stranicu ili Instagram profil, međutim za uspješno upravljanje društvenim mrežama potrebno je puno više od otvaranja profila