loading

Show info

VIDI MEDIA j.d.o.o.
info@vidimedia.hr
+385 91 1670 510
DUBROVNIK

Published 3. ožujka 2014

Content Marketing nije nikada bio bitniji

Content Marketing je pojam koji se prošle godine udomaćio u globalnoj marketinškoj industriji kao “sljedeća velika stvar”.

Ukratko – content marketing možemo predstaviti kao akt stvaranja i distribuiranja originalnog sadržaja koji privlači pozornost ciljane skupine korisnika/potrošača/klijenata. Content marketing može biti tekst, elektronička knjiga, podcast, blog, infografika pa čak i kvalitetna fotografija.

U svijetu višeplatformnih medija i korisnika koji se sve kraće zadržavaju na pojedinačnoj informaciji – kvalitetan i kreativan sadržaj ima snažnu moć privlačenje korisnikove pozornosti i izgradnje reputacije brenda. Iako je njegov krajnji cilj pridobiti novog kupca ili zadržati starog, važno je napomenuti kako bi content marketing prije svega trebao biti informativan, koristan i zanimljiv sadržaj koji će Vaša ciljana skupina rado koristiti, preporučivati svojim prijateljima, kolegama, poslovnim partnerima…

Content marketing nije oglas ili plaćeni članak kojem je jedina svrha direktna promocija proizvoda ili usluge.

I ovaj članak kojeg trenutno čitate je jedna vrsta content marketinga, zar ne? :)

Najvažniji segment svake profesionalne content marketing strategije jest njezina kvaliteta i relevantnost sadržaja za ciljanu skupinu korisnika. Primjerice, iako objava smiješne političke fotomontaže na Facebooku može donijeti puno “lajkova” i “šeranja”, pa i novih fanova – njezin utjecaj na brend odnosno proizvod koji se promovira – krajnje je upitan.

Ako je sadržaj koji se plasira putem content marketing metode kvalitetno osmišljen i distriburiran – korisnici će ga rado “lajkati” na Facebooku, retweetati na Twitteru ili isprintati i podijeliti sa svojom obitelji, što bi u konačnici trebalo dovesti do povećanje potražnje, većim brojem kupaca, korisnika itd. Ukoliko se upotrijebi na pravilan način – content marketing ima i moć pozicioniranja poslovnih subjekata i brendova kao problem solvera odnosno autoriteta ili stručnjaka za specifičnu temu, djelatnost ili aktivnost.

Brojni marketinški stručnjaci slažu se kako je “content marketing” u 2014. godini “vruća roba” koja može donijeti veliku korist i kompetitivnu prednostu ukoliko se koristi na pravi način i namijeni ciljanoj skupini korisnika.

,

vidimedia